Sunday, September 9, 2012

2 jan, 2009


Friday, January 2, 2009

Sudah masuk hari ketujuh binatang israel menceroboh Gaza.

Bagaimana dengan hati-hati manusia arab Islam yang berjiran dengan Palastin yang sedang dikhianati sedemikian rupa oleh binatang ganas tak berhati perut itu.

Alangkah dayusnya pimpinan negara-negara, yang beragama Islam, terutama yang berjiran dengan Palastin, yang mengaku bahawa semua Muslim adalah saudaranya melihat saudaranya diperlakukan sedemikian rupa oleh binatang israel yang rakus, jahanam, yang dilaknati Allah itu bermaharaja lela tanpa rasa belas kasihan kepada manusia lain itu.

Ya Allah, peliharalah saudaraku di Palastin yang diperlakukan dengan penuh zalim oleh israel itu. Itu sajalah yang dapat aku lakukan, memohon doa darimu, dan, ya Allah, bilakah engkau nak mengutuskan malaikatmu atau burung abaabil menjatuhkan batu-batu kerikil untuk menghancurkan kereta-kereta kebal bersama-sama tentera israel yang sedang bersiap sedia memasuki Gaza dengan membawa bencana yang lebih hebat itu, dan menjadikan mereka saperti daun-daun yang dimakan ulat?, Ya Allah, kasihanilah mereka yang teraniaya itu!.

Ya Allah, peliharakanlah mereka, kasihanilah mereka, lindungilah mereka, dan jahanamkanlah israel yang jahat itu.

Ya Allah, perkenankanlah doaku ini.

Kepada siapa lagikah yang dapat aku mohon pertolongan, jika tidak kepada Mu?, kepada siapakah lagi yang dapat aku pohon bantuan, kalau tidak dari Mu?. Kepada ketua-ketua atau pimpinan Arab?, kepada Barack Hussien Obama? tidak Ya Tuhan. Hanya kepada Mu, engkau bukakanlah hati-hati mereka agar mereka berikan simpati mereka kepada saudaraku, orang-orang Islam yang sedang dianiayai di Palastin itu Ya Allah!

Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah.

No comments:

Post a Comment